Heippa taas!

Kiitos sen, että tosiaan menin liittymään tarinankerrontapiiriin, olen ollut liian kiireinen piirtääkseni kissoja. Kaikki piirrustukseni ovat keskittyneet aiheiltaan siihen tarinankerrontaan... :(

Möykkylapseni voivat kuitenkin hyvin :) Karvamäärä, joka Meeristä lähtee, on jotain järkyttävää, mutta "lääkitsen" kissaa kalaöljyllä ja rypsiöljyllä. Sekä tietenkin runsaalla harjauksella. Kisut nauttivat hulluna parvikkeesta ja pidänkin ovea raollaan melkein 24/7. Naapureilta olenkin jo saanut huvittuneita huomautuksia, kuinka heitä aina kyttäillään.... ;)

Kaiken näköistä pientä jippoa olen puuhaillut kisujen kanssa. Meiko oli hyvin innoissaan, kun esimerkiksi laitoin uistimen muovipussiin ja sinne sitten vettä - tai ainakin siihen asti, kunnes pussi räjähti 8) Meiko on ollut melkoinen apina nyt muutenkin, kun olen ollut töissä päivällä. Ei ole mokoma tottunut, että olen poissa 15:00-20:30 aikana. Sitä suuremmalla syyllä olen lellinyt näitä vauvojani <3

En jaksaisi millään odottaa, että olisi jo kuunloppu ja saisi pienen Tuiskunkin tänne häseltämään!! Silloin pystyttäisiin Meerinkin kanssa heittää monta tuntia lenkkiä ilman, että Meikon tarvitsee kärvistellä ilman seuraa.

... Meikosta vielä. Siitä on tullut aivan uskomattoman kaunis. Tänään pukkasin emailia menemään taas Annelille. Näitä kuvia siihen sähkikseen laitoin :)

646650.jpg

646651.jpg

646652.jpg

646675.jpg

Profiilikin on parantunut!!

646678.jpg

Ja tämä on jokin raato, jonka löysin parvikkeen pahvilaatikosta...